למה צריך לשים לב כשבוחרים מנהל/ת מש"א?

 

 

 

 

הדבר הראשון שחשוב לבדוק כשמראיינים מנהל משאבי אנוש הוא האישיות. מנהל משאבי אנוש חייב:

  • לאהוב אנשים
  • להיות תקשורתי ונעים
  • להשאיר את האגו בבית

בתפקיד שדורש מידה רבה של אמון וחיבור למנהלים ולעובדים - מנהל משאבי אנוש טוב חייב שיהיו לו את כל התכונות האלה.

 

בנוסף לאישיות נדרשת התאמה למנכ"ל. בתור איש אמונו ויועצו של המנכ"ל, אם אין תקשורת טובה והדדית למנהל משאבי אנוש - מקצועי ככל שיהיה - יהיה קשה מאד להצליח בתפקיד.

 

הדבר השלישי שחשוב לשים לב אליו הוא שנות הניסיון. מכירים את האמירה שככל שהתנסינו ביותר דברים, יהיה קשה יותר להפתיע אותנו? בדיוק מהסיבה הזו אסור לנו לזלזל בשנות הניסיון. חשוב שיהיה למנהל משאבי האנוש בארגון שלכם בן שבע לעשר שנות ניסיון - ניהולי ומקצועי - ובשלות להתמודד עם מגוון סיטואציות, כמו פיתרון קונפליקטים וגישור בין מנהלים.

 

הדבר האחרון שכדאי לבדוק לפני שאתם מגייסים מנהל משאבי אנוש חדש לארגון הוא רמת מקצועיות בתחום משאבי האנוש. מנהל משאבי אנוש טוב צריך ידע נרחב במדעי ההתנהגות, כלכלה ומנהל עסקים, תקשורת ושיווק, בנייה והטמעה של תהליכים ודיני עבודה.

 

יש לכם עוד שאלות בנושא משאבי האנוש בארגון שלכם? מוזמנים להשאיר פרטים ותמיר ידאג לענות על הכל.


תמיר אבני - מנכ"ל פרואקטיב משאבי אנוש, בעל תואר שני M.sc. בהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת ת"א, בעל ניסיון של 20 שנים במגוון תפקידים בתחום משאבי אנוש ונחשב לאחד המומחים בתחום.

חזרה 'לתשאלו את תמיר'
צרו איתנו קשר
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!